вівторок, 3 січня 2017 р.

План практикуму по створеню СУПЕРМАРКЕТУ ОСВІТИ








 ФАКУЛЬТАТИВНИЙ КУРС-ПРАКТИКУМ
«Супермаркет  освіти»
Календарно-тематичне планування (19 годин)
ЗМІСТ, МЕТОДИКА, ПРАКТИКА
ГОДИН
ВІДПОВІД.
ДАТА
1
Вступ. ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА-НАУКА». Орієнтація на партнерство з науково-дослідними організаціями. Об’єднання за зразком: «Інкубатор  інновацій на освітньому, інформаційному ринку».
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
11.01
2
ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА-ТЕХНОЛОГІЯ». Орієнтація на партнерство з Інтернет-провайдерами інформаційних послуг. Об’єднання за зразком «Центр технологій на освітньому, інформаційному ринку».
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
18.01
3
ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА-БІЗНЕС». Орієнтація на партнерство з приватними  фірмами. Об’єднання за зразком «Центр компетенцій  на освітньому, інформаційному ринку».
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
25.01
4
ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА-ТУРИЗМ». Орієнтація на партнерство з туристичними та готельними фірмами. Об’єднання за зразком «Центр взаємодії  на освітньому,  інформаційному ринку».
1
Доповідач
Слухачі
семінару
01.02
5
ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА-КАПІТАЛ». Орієнтація на партнерство з  інвестиційними  фірмами. Об’єднання за зразком «Центр потенціалу  на освітньому, інформаційному ринку».
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
08.02
6
ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА-ВИРОБНИЦТВО». Орієнтація на партнерство з  місцевими виробничими фірмами. Об’єднання за зразком «Центр зайнятості  в освітньому,  інформаційному ринку».
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
15.02
7
ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА-СЕРЕДОВИЩЕ». Орієнтація на партнерство з  місцевими медіа,  громадськими, релігійними організаціями. Об’єднання за зразком «Центр розвитку  в освітньому,  інформаційному ринку».
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
22.02
8
ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА- МАРКЕНТИНГ». Орієнтація на партнерство з  рекламними організаціями. Об’єднання за зразком «Центр попиту  на освітньому,  інформаційного ринку».
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
01.03
9
ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА- ПОСЛУГИ». Орієнтація на партнерство з  освітніми організаціями.  Об’єднання за зразком «Центр розваг  на освітньому, інформаційному ринку».
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
08.03
10
ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА- ІНТЕГРАЦІЯ». Орієнтація на партнерство з  міжнародними освітніми проектами.  Об’єднання за зразком «Центр спроможності  на освітньому,  інформаційному ринку».
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
15.03
11
ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА- КООПЕРАЦІЯ». Орієнтація на партнерство з  закордонними закладами освіти.  Об’єднання за зразком «Центр спроможності  на освітньому,  інформаційного ринку».
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
22.03
12
Вхідні ресурси в освітній проектній діяльності: засоби, методи, форми, режими, матеріали, субсидії, тощо.
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
05.04
13
Освітнє інтелектуальне донорство:  конференції, форуми, семінари, обмін фахівцями, обмін слухачами, обмін експертизами, тощо.
1
Доповідач,
слухачі
семінару.

14
Освітня інфраструктура:  електронна база знань, принципи самоврядування закладів освіти, моделі зв’язку та координації, тип освітніх організацій, що задіяні в проекті.
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
12.04
15
Освітні ініціативи:  надання освітніх послуг групам осіб, що мають правові, фізичні, вікові обмеження, тощо.  
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
19.04
16
Освітнє волонтерство:  мережеві  тренінги, консультації, народні  свята, народні традиції, народні музеї,  туристичні місця, паломництва, фестивалі, тощо.
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
26.04
17
Формування мережевого маркетингу  «СУПЕРМАРКЕТУ ОСВІТИ»  на основі створеної електронної  БАЗИ ЗНАНЬ.  
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
03.05
18
Регіональні інноваційні стартапи  та їх інтелектуальне забезпечення. Банк освіти. Банк часу. Надання послуг інтелектуальною громадою регіону. Розподіл співпраці, взаємодопомоги,  обов’язків та відповідальності між учасниками.
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
10.05
19
Акумулювання досвіду. Особливості впровадження освітнього партнерства на регіональному рівні. Покриття витрат. Запобігання небезпечних явищ, ризиків  та швидке реагування на їх поширення.
1
Доповідач,
слухачі
семінару.
17.05


Немає коментарів:

Дописати коментар