ФАКУЛЬТАТИВНИЙ КУРС-ПРАКТИКУМ
«Супермаркет освіти»
Календарно-тематичне планування
(19 годин)
№
|
ЗМІСТ, МЕТОДИКА, ПРАКТИКА
|
ГОДИН
|
ВІДПОВІД.
|
ДАТА
|
1
|
Вступ. ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА-НАУКА». Орієнтація на партнерство з
науково-дослідними організаціями. Об’єднання за зразком: «Інкубатор інновацій на освітньому, інформаційному
ринку».
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
11.01
|
2
|
ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА-ТЕХНОЛОГІЯ». Орієнтація на партнерство з Інтернет-провайдерами
інформаційних послуг. Об’єднання за зразком «Центр технологій на освітньому, інформаційному
ринку».
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
18.01
|
3
|
ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА-БІЗНЕС». Орієнтація на партнерство з приватними фірмами. Об’єднання за зразком «Центр компетенцій
на освітньому, інформаційному ринку».
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
25.01
|
4
|
ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА-ТУРИЗМ». Орієнтація на партнерство з туристичними та
готельними фірмами. Об’єднання за зразком «Центр взаємодії на освітньому, інформаційному ринку».
|
1
|
Доповідач
Слухачі
семінару
|
01.02
|
5
|
ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА-КАПІТАЛ». Орієнтація на партнерство з інвестиційними фірмами. Об’єднання за зразком «Центр потенціалу
на освітньому, інформаційному ринку».
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
08.02
|
6
|
ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА-ВИРОБНИЦТВО». Орієнтація на партнерство з місцевими виробничими фірмами. Об’єднання за
зразком «Центр зайнятості в освітньому,
інформаційному ринку».
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
15.02
|
7
|
ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА-СЕРЕДОВИЩЕ». Орієнтація на партнерство з місцевими медіа, громадськими, релігійними організаціями. Об’єднання
за зразком «Центр розвитку в освітньому,
інформаційному ринку».
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
22.02
|
8
|
ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА- МАРКЕНТИНГ». Орієнтація на партнерство з рекламними організаціями. Об’єднання за
зразком «Центр попиту на освітньому, інформаційного ринку».
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
01.03
|
9
|
ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА- ПОСЛУГИ». Орієнтація на партнерство з освітніми організаціями. Об’єднання за зразком «Центр розваг на освітньому, інформаційному ринку».
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
08.03
|
10
|
ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА- ІНТЕГРАЦІЯ». Орієнтація на партнерство з міжнародними освітніми проектами. Об’єднання за зразком «Центр спроможності на освітньому, інформаційному ринку».
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
15.03
|
11
|
ЗВ'ЯЗОК «ОСВІТА- КООПЕРАЦІЯ». Орієнтація на партнерство з закордонними закладами освіти. Об’єднання за зразком «Центр спроможності на освітньому, інформаційного ринку».
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
22.03
|
12
|
Вхідні ресурси в освітній проектній діяльності: засоби, методи, форми,
режими, матеріали, субсидії, тощо.
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
05.04
|
13
|
Освітнє інтелектуальне донорство: конференції, форуми, семінари, обмін фахівцями,
обмін слухачами, обмін експертизами, тощо.
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
|
14
|
Освітня інфраструктура: електронна
база знань, принципи самоврядування закладів освіти, моделі зв’язку та
координації, тип освітніх організацій, що задіяні в проекті.
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
12.04
|
15
|
Освітні ініціативи: надання освітніх
послуг групам осіб, що мають правові, фізичні, вікові обмеження, тощо.
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
19.04
|
16
|
Освітнє волонтерство: мережеві
тренінги, консультації, народні свята, народні традиції, народні музеї, туристичні місця, паломництва, фестивалі,
тощо.
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
26.04
|
17
|
Формування мережевого маркетингу «СУПЕРМАРКЕТУ ОСВІТИ» на основі створеної електронної БАЗИ ЗНАНЬ.
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
03.05
|
18
|
Регіональні інноваційні стартапи
та їх інтелектуальне забезпечення. Банк освіти. Банк часу. Надання
послуг інтелектуальною громадою регіону. Розподіл співпраці, взаємодопомоги, обов’язків та відповідальності між учасниками.
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
10.05
|
19
|
Акумулювання досвіду. Особливості впровадження освітнього партнерства
на регіональному рівні. Покриття витрат. Запобігання небезпечних явищ,
ризиків та швидке реагування на їх
поширення.
|
1
|
Доповідач,
слухачі
семінару.
|
17.05
|
Немає коментарів:
Дописати коментар