Про результати проведення ІІІ етапу моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних
технологій у загальноосвітніх навчальних
закладах Вінницької області
(2013-14 н.р.)
|
Узагальнена анкета опитування вчителів
інформатики
|
||||
|
||||
Запитання анкети
|
місто
|
село
|
загальна кількість
|
|
Кількість
респондентів
|
18
|
55
|
73
|
|
1.
Ваш викладацький стаж з предмета "Інформатика"?
|
|
|
|
|
до
5 років
|
5
|
24
|
29
|
|
6-10
років
|
4
|
13
|
17
|
|
11-20
років
|
4
|
10
|
14
|
|
більше
20 років
|
5
|
8
|
13
|
|
2.
Ваш вік?
|
|
|
|
|
до
30 років
|
5
|
14
|
19
|
|
30-39
років
|
7
|
18
|
25
|
|
40-49
років
|
4
|
15
|
19
|
|
50-59
років
|
2
|
7
|
9
|
|
60
років та більше
|
|
1
|
1
|
|
3.
Чи відповідає сучасним вимогам комп’ютерний клас вашого навчального закладу?
|
|
|
|
|
так,
повністю
|
10
|
25
|
35
|
|
ні,
обладнання застаріле
|
8
|
30
|
38
|
|
4.
Вкажіть, будь ласка, термін використання комп'҆ютерної
техніки у кабінеті інформатики:
|
|
|
|
|
до
2 років
|
|
4
|
4
|
|
3
- 5 років
|
7
|
15
|
22
|
|
6
- 8 років
|
5
|
27
|
32
|
|
більше
9 років
|
6
|
9
|
15
|
|
5.
Вкажіть кількість учнів на один комп’ютер, що безпосередньо використовуються
у навчально-виховному процесі:
|
|
|
|
|
1-5
учнів
|
5
|
29
|
34
|
|
6-10
учнів
|
2
|
6
|
8
|
|
11-15
учнів
|
2
|
7
|
9
|
|
16-20
учнів
|
3
|
4
|
7
|
|
21-25
учнів
|
6
|
9
|
15
|
|
6.
Вкажіть кількість учнів, які працюють за одним компютером на уроках
інформатики
|
|
|
|
|
1
учень
|
4
|
22
|
26
|
|
2
учні
|
13
|
25
|
38
|
|
3-4
учні
|
1
|
8
|
9
|
|
5
та більше учнів
|
|
|
|
|
7.
Вкажіть, де розміщені комп’ютери, які використовуються учнями?
|
|
|
|
|
у
кабінеті інформатики
|
17
|
55
|
72
|
|
у
бібліотеці
|
12
|
3
|
15
|
|
у
предметних кабінетах (крім кабінету інформатики)
|
10
|
7
|
17
|
|
інше,
а саме:
|
|
8
|
8
|
|
8.
Вкажіть, де розміщені комп’ютери, які використовуються адміністрацією,
вчителями?
|
|
|
|
|
у
кабінеті інформатики
|
13
|
55
|
68
|
|
у
бібліотеці
|
10
|
3
|
13
|
|
у
вчительській
|
5
|
17
|
22
|
|
у
предметних кабінетах (крім кабінету інформатики)
|
13
|
7
|
20
|
|
у
кабінеті директора
|
12
|
13
|
25
|
|
інше,
а саме
|
1
|
8
|
9
|
|
9.
Чи є у вашому комп'ютерному класі:
|
|
|
|
|
принтер
або багатофункціональний пристрій
|
13
|
45
|
58
|
|
веб-камера
|
8
|
6
|
14
|
|
сенсорна
дошка
|
5
|
10
|
15
|
|
проектор
|
9
|
17
|
26
|
|
немає
нічого з перерахованого
|
1
|
10
|
11
|
|
10.
Чи використовують у вашому навчальному закладі:
|
|
|
|
|
локальні
електронні щоденники
|
4
|
|
4
|
|
електронні
щоденники, розміщенні в Інтернеті
|
4
|
|
4
|
|
електронні
журнали
|
5
|
2
|
7
|
|
електронні
навчальні он-лайн ресурси
|
15
|
19
|
44
|
|
ні,
не використовують
|
3
|
34
|
37
|
|
11.
Яке із наведених тверджень найкраще характеризує використання у вашій школі
сучасних засобів навчання:
|
|
|
|
|
у
школі відсутнє подібне обладнання
|
|
23
|
23
|
|
у
школі є один кабінет, обладнаний проекційними пристроями, або іншими
пристроями колективного спостереження, де і проводяться всі демонстрації
|
|
7
|
7
|
|
у
школі є один проекційний пристрій, що використовується у різних навчальних
кабінетах
|
4
|
17
|
21
|
|
у
школі є кілька проекційних пристроїв, що використовуються в різних кабінетах
|
6
|
7
|
13
|
|
у
школі є значна кількість проекційних пристроїв, що закріплені за деякими
групами вчителів або методичними об’єднаннями
|
6
|
1
|
7
|
|
усі
кабінети школи (або їх більшість) обладнані проекційними пристроями, або
іншими пристроями
|
4
|
|
4
|
|
12.
Яке із запропонованих тверджень найкраще характеризує підключення вашої школи
до мережі Інтернет?
|
|
|
|
|
у
школі немає доступу до мережі Інтернет
|
|
11
|
11
|
|
у
школі є одне робоче місце з доступом до мережі Інтернет
|
|
10
|
10
|
|
у
школі є кілька робочих місць із доступом до мережі Інтернет
|
|
15
|
15
|
|
у
школі є доступ до мережі Інтернеті з багатьох комп’ютерів за допомогою
телефонної лінії
|
5
|
9
|
14
|
|
у
школі є доступ до мережі Інтернет з усіх комп’ютерів за телефонною лінією
|
3
|
6
|
9
|
|
школа
підключена до мережі Інтернет за виділеною лінією, і з багатьох комп’ютерів є
вихід в Інтернет
|
4
|
3
|
7
|
|
школа
підключена до мережі Інтернет за виділеною лінією, і з усіх комп’ютерів є
вихід в Інтернет
|
6
|
1
|
7
|
|
жодне
із вище перерахованих тверджень не підходить для нашої школи
|
|
|
|
|
13.
Вкажіть максимальну швидкість, яку забезпечує лінія підключення до мережі
Інтернет
|
|
|
|
|
1
Мб/с
|
3
|
48
|
51
|
|
5
Мб/с
|
3
|
5
|
8
|
|
10
Мб/с
|
1
|
|
1
|
|
25
Мб/с
|
8
|
2
|
10
|
|
50
Мб/с
|
1
|
|
1
|
|
100
Мб/с
|
2
|
|
2
|
|
14.
Оцініть підключення комп’ютерів вашої школи
до локальної мережі:
|
|
|
|
|
до
локальної мережі підключені комп’ютери, які знаходяться у комп’ютерному класі
|
12
|
39
|
51
|
|
до
локальної мережі підключені комп’ютери, які знаходяться у бібліотеці
|
10
|
4
|
14
|
|
до
локальної мережі підключені комп’ютери, які знаходяться на робочих місцях
вчителів (у предметних кабінетах, учительській тощо)
|
7
|
6
|
13
|
|
до
локальної мережі підключені комп’ютери, які знаходяться на робочих місцях
адміністрації
|
10
|
14
|
24
|
|
до
загальної локальної мережі підключені всі комп’ютери, які знаходяться у
навчальному закладі
|
7
|
2
|
9
|
|
15.
Як організована у школі технічна підтримка використання ІКТ ?
|
|
|
|
|
технічну
підтримку засобів ІКТ здійснюють вчителі інформатики на волонтерських засадах
|
6
|
47
|
53
|
|
технічну
підтримку засобів ІКТ здійснюють самі вчителі, які їх використовують
|
2
|
5
|
7
|
|
у
школі є фахівець, який обслуговує засоби ІКТ, здійснює їх модернізацію,
дрібний ремонт, налаштовує програмне забезпечення
|
5
|
1
|
6
|
|
у
школі є кваліфікований фахівець, який здійснює технічну підтримку засобів
ІКТ, а також забезпечує безперебійне функціонування і планомірний розвиток
всього програмно-технічного комплексу школи
|
2
|
1
|
3
|
|
у
школі працює фахівець, який здійснює обслуговування засобів ІКТ, а також
надає технічну допомогу вчителю у використанні ІКТ під час навчального
процесу
|
1
|
|
1
|
|
жодне
із вище перерахованих тверджень не підходить для нашої школи
|
2
|
1
|
3
|
|
16.
Чи розміщуєте Ви авторські матеріали на Web-ресурсах?
|
|
|
|
|
так
|
13
|
22
|
35
|
|
ні
|
5
|
33
|
38
|
|
17.
Чи є у вашому навчальному закладі творчі групи вчителів, які займаються
питаннями використання ІКТ?
|
|
|
|
|
так
|
11
|
30
|
41
|
|
ні
|
7
|
25
|
32
|
|
18.
Чи беруть ваші учні участь у конкурсах, олімпіадах, пов'язаних
із ІКТ?
|
|
|
|
|
ні
|
5
|
45
|
50
|
|
так,
а саме:
|
13
|
10
|
23
|
|
19.
Чи використовуєте Ви у своїй роботі електронні засоби навчального призначення
(ЕЗНП)?
|
|
|
|
|
не
використовую, бо школа не забезпечена ЕЗНП
|
|
18
|
18
|
|
не
використовую, бо немає потреби
|
|
3
|
3
|
|
не
використовую через низку різних обставин (відсутність досвіду, бажання,
обладнання)
|
|
2
|
2
|
|
використовую
епізодично, за потребою
|
5
|
28
|
33
|
|
систематично
використовую ЕЗНП у своїй педагогічній діяльності, але не все мені підходить
|
3
|
11
|
14
|
|
розробляю
та удосконалюю форми і методи роботи з учнями на основі використання ЕЗНП
|
10
|
3
|
13
|
|
20.
Які ЕЗНП Ви використовуєте?
|
|
|
|
|
частіше
ті, що мають гриф МОН України
|
12
|
14
|
26
|
|
рідко
ті, що мають гриф МОН України
|
2
|
9
|
11
|
|
частіше
ті, які розміщені в Інтернеті
|
4
|
41
|
45
|
|
не
використовую
|
|
3
|
3
|
|
21.
Чи відповідає зміст ЕЗНП, що мають гриф МОН України та використовуються Вами
у педагогічній діяльності, навчальній програмі?
|
|
|
|
|
так
|
7
|
13
|
20
|
|
ні
|
1
|
5
|
6
|
|
частково
|
10
|
27
|
37
|
|
22.
Яке із запропонованих тверджень найкраще характеризує забезпеченість вашої
школи ЕЗНП?
|
|
|
|
|
у
школі практично відсутні ЕЗНП, навчальний процес успішно здійснюється без цих
матеріалів
|
|
17
|
17
|
|
у
школі є незначна кількість ЕЗНП, що використовуються під час
навчально-виховного процесу
|
5
|
32
|
37
|
|
у
школі діє система централізованого поповнення через бібліотеку (медіатеку)
ЕЗНП
|
2
|
|
2
|
|
у
школі є вчителі, що систематично отримують (обмінюють, копіюють) ЕЗНП
|
10
|
9
|
19
|
|
ці
матеріали потрапляють до школи через централізовані закупки
|
1
|
|
1
|
|
23.
Чи розробляєте Ви власні ЕЗНП?
|
|
|
|
|
так,
а саме:
|
10
|
18
|
28
|
|
ні
|
8
|
37
|
45
|
Про результати проведення ІІІ етапу моніторингового дослідження стану впровадження інформаційно-комунікаційних
технологій у загальноосвітніх навчальних
закладах Вінницької області
(2013-14 н.р.)
|
||||
Узагальнена анкета
опитування учнів 11-х класів
|
||||
Запитання анкети
|
місто
|
село
|
загальна кількість
|
|
Кількість респондентів
|
32
|
30
|
62
|
|
1. Чи є у школі, де Ви навчаєтеся,
комп’ютерний клас?
|
|
|
|
|
так
|
32
|
30
|
62
|
|
ні
|
|
|
|
|
2. Чи є у вашій школі комп’ютери у класах,
крім кабінету інформатики?
|
|
|
|
|
так
|
27
|
11
|
38
|
|
ні
|
5
|
19
|
24
|
|
3. Скільки учнів працює за одним
комп’ютером на уроці інформатики?
|
|
|
|
|
1 учень
|
12
|
12
|
24
|
|
2 учні
|
20
|
12
|
32
|
|
3-4 учні
|
|
2
|
2
|
|
5 учнів і більше
|
|
4
|
4
|
|
4. Чи маєте Ви можливість у школі
користуватися:
|
|
|
|
|
принтером, багатофункціональним пристроєм
|
23
|
21
|
43
|
|
ксероксом
|
24
|
14
|
38
|
|
мережею Інтернет
|
31
|
22
|
53
|
|
ні, не маю
|
|
6
|
6
|
|
5. Чи існують у вашому навчальному закладі:
|
|
|
|
|
електронні щоденники
|
5
|
|
5
|
|
електронні журнали
|
8
|
2
|
10
|
|
ні, не існують
|
22
|
28
|
50
|
|
6. Чи користуєтесь Ви комп’ютерами, які є в
школі, для самостійної роботи (підготовки уроків)?
|
|
|
|
|
так, користуюсь за потребою
|
16
|
18
|
34
|
|
ні, не користуюсь, бо немає потреби
|
15
|
6
|
21
|
|
ні, не користуюсь через низку різних
обставин (відсутність досвіду, часу), але маю бажання
|
|
2
|
2
|
|
ні, нам не дозволяють користуватися
шкільною технікою у позаурочний час
|
1
|
4
|
5
|
|
7. Чи маєте Ви інтерес і бажання до
вивчення ІКТ?
|
|
|
|
|
категорично не хочу, викликає негативні
емоції
|
1
|
1
|
2
|
|
не хочу
|
1
|
2
|
3
|
|
не хочу, але необхідно для майбутнього
життя
|
6
|
1
|
7
|
|
маю бажання до вивчення комп’ютерних
технологій
|
10
|
13
|
23
|
|
цікавлюся, маю деякий досвід роботи з ІКТ
|
14
|
13
|
27
|
|
8. З якою метою Ви використовуєте
комп'ютер:
|
|
|
|
|
для тестування
|
17
|
15
|
32
|
|
для підготовки домашніх завдань
|
30
|
14
|
44
|
|
для підготовки рефератів, презентацій
|
30
|
26
|
56
|
|
для підвищення навичок користування
комп’ютерною технікою
|
20
|
16
|
36
|
|
для пошуку цікавої інформації в Інтернеті
|
21
|
29
|
50
|
|
для участі у навчальних проектах
|
11
|
8
|
19
|
|
для позакласної діяльності, участь у
гуртках, факультативах
|
13
|
5
|
18
|
|
для розваг (ігри тощо)
|
17
|
15
|
32
|
|
9. Чи подобаються Вам уроки із
використанням засобів ІКТ?
|
|
|
|
|
так
|
27
|
26
|
53
|
|
ні
|
5
|
4
|
9
|
|
10. Чи використовують учителі вашої школи
(окрім вчителів інформатики) засоби ІКТ (комп’ютер, сенсорну дошку, проектор
Інтернет тощо) під час проведення уроків?
|
|
|
|
|
так
|
32
|
25
|
57
|
|
ні
|
|
5
|
5
|
|
11. Вчителі яких предметів найчастіше
використовують засоби ІКТ під час проведення уроків?
|
|
|
|
|
укр. мова / література
|
19
|
6
|
25
|
|
світова література
|
15
|
9
|
24
|
|
іноземна мова
|
10
|
9
|
19
|
|
історія України / всесвітня історія
|
20
|
8
|
28
|
|
правознавство
|
4
|
5
|
9
|
|
географія
|
8
|
10
|
18
|
|
музичне мистецтво
|
1
|
2
|
3
|
|
художня культура
|
26
|
17
|
43
|
|
алгебра / геометрія
|
10
|
8
|
18
|
|
біологія
|
16
|
11
|
27
|
|
фізика
|
18
|
15
|
33
|
|
хімія
|
14
|
6
|
20
|
|
основи здоров’я
|
2
|
2
|
4
|
|
12. Зазначте, як Ви ставитеся до уроків із
використанням ІКТ:
|
|
|
|
|
уроки стали цікавішими
|
25
|
21
|
46
|
|
краще розумію матеріал
|
21
|
17
|
38
|
|
краще запам’ятовую
|
17
|
12
|
29
|
|
хочеться самостійно робити презентації
|
17
|
12
|
29
|
|
цікаво, коли інші представляють свої
презентації
|
19
|
14
|
33
|
|
не подобається
|
|
2
|
2
|
|
не бачу ніякої різниці
|
|
|
|
|
13. Вчителі на уроці найчастіше
використовують ІКТ для:
|
|
|
|
|
тестування
|
6
|
6
|
12
|
|
демонстрації фільмів, перегляду та
прослуховування аудіо- та відео матеріалів
|
26
|
20
|
46
|
|
пояснення нового матеріалу з використанням
презентацій, відеофільмів тощо
|
28
|
25
|
53
|
|
самостійної роботи учнів
|
3
|
3
|
6
|
|
пошуку інформації
|
9
|
5
|
14
|
|
14. Чи є у вашій школі веб-сайт?
|
|
|
|
|
так
|
32
|
18
|
50
|
|
ні
|
|
12
|
12
|
|
15. Чи часто Ви користуєтеся шкільним
веб-сайтом?
|
|
|
|
|
постійно
|
5
|
3
|
8
|
|
інколи
|
17
|
10
|
27
|
|
ніколи
|
10
|
5
|
15
|
|
16. Чи берете Ви участь у конкурсах,
олімпіадах, повязаних з ІКТ?
|
|
|
|
|
ні
|
22
|
21
|
43
|
|
так, а саме
|
10
|
5
|
15
|
|
17. Оцініть, будь ласка, свою готовність до
роботи за комп’ютером:
|
|
|
|
|
відчуваю страх перед комп’ютерною технікою
та не впевнений, що зможу засвоїти комп’ютерні технології
|
|
|
|
|
відчуваю певні труднощі, але впевнений, що
зможу, якщо докладу певних зусиль
|
7
|
8
|
15
|
|
впевнений у своїх можливостях і відчуваю
задоволення під час досягнення успіхів у засвоєнні та використанні ІКТ
|
16
|
12
|
28
|
|
не сумніваюсь у своїх можливостях, маю
досвід роботи з ІКТ, можу поділитися досвідом із іншими
|
9
|
10
|
19
|
Немає коментарів:
Дописати коментар