пʼятниця, 6 січня 2017 р.

Стан по ІКТ в Вінницькій області






Про результати проведення  ІІІ етапу моніторингового  дослідження  стану впровадження  інформаційно-комунікаційних технологій  у загальноосвітніх навчальних закладах   Вінницької  області
 (2013-14 н.р.)




Узагальнена анкета опитування вчителів інформатики

Запитання анкети
місто
село
загальна кількість
Кількість респондентів
18
55
73
1. Ваш викладацький стаж з предмета "Інформатика"?



до 5 років
5
24
29
6-10 років
4
13
17
11-20 років
4
10
14
більше 20 років
5
8
13
2. Ваш вік?



до 30 років
5
14
19
30-39 років
7
18
25
40-49 років
4
15
19
50-59 років
2
7
9
60 років та більше

1
1
3. Чи відповідає сучасним вимогам комп’ютерний клас вашого навчального закладу?



так, повністю
10
25
35
ні, обладнання застаріле
8
30
38
4. Вкажіть, будь ласка, термін використання комп'҆ютерної техніки у кабінеті інформатики:



до 2 років

4
4
3 - 5 років
7
15
22
6 - 8 років
5
27
32
більше 9 років
6
9
15
5. Вкажіть кількість учнів на один комп’ютер, що безпосередньо використовуються у навчально-виховному процесі:



1-5 учнів
5
29
34
6-10 учнів
2
6
8
11-15 учнів
2
7
9
16-20 учнів
3
4
7
21-25 учнів
6
9
15
6. Вкажіть кількість учнів, які працюють за одним компютером на уроках інформатики



1 учень
4
22
26
2 учні
13
25
38
3-4 учні
1
8
9
5 та більше учнів



7. Вкажіть, де розміщені комп’ютери, які використовуються учнями?



у кабінеті інформатики
17
55
72
у бібліотеці
12
3
15
у предметних кабінетах (крім кабінету інформатики)
10
7
17
інше, а саме:

8
8
8. Вкажіть, де розміщені комп’ютери, які використовуються адміністрацією, вчителями?



у кабінеті інформатики
13
55
68
у бібліотеці
10
3
13
у вчительській
5
17
22
у предметних кабінетах (крім кабінету інформатики)
13
7
20
у кабінеті директора
12
13
25
інше, а саме
1
8
9
9. Чи є у вашому комп'ютерному класі:



принтер або багатофункціональний пристрій
13
45
58
веб-камера
8
6
14
сенсорна дошка
5
10
15
проектор
9
17
26
немає нічого з перерахованого
1
10
11
10. Чи використовують у вашому навчальному закладі:



локальні електронні щоденники
4

4
електронні щоденники, розміщенні в Інтернеті
4

4
електронні журнали
5
2
7
електронні навчальні он-лайн ресурси
15
19
44
ні, не використовують
3
34
37
11. Яке із наведених тверджень найкраще характеризує використання у вашій школі сучасних засобів навчання:



у школі відсутнє подібне обладнання

23
23
у школі є один кабінет, обладнаний проекційними пристроями, або іншими пристроями колективного спостереження, де і проводяться всі демонстрації

7
7
у школі є один проекційний пристрій, що використовується у різних навчальних кабінетах
4
17
21
у школі є кілька проекційних пристроїв, що використовуються в різних кабінетах
6
7
13
у школі є значна кількість проекційних пристроїв, що закріплені за деякими групами вчителів або методичними об’єднаннями
6
1
7
усі кабінети школи (або їх більшість) обладнані проекційними пристроями, або іншими пристроями
4

4
12. Яке із запропонованих тверджень найкраще характеризує підключення вашої школи до мережі Інтернет?



у школі немає доступу до мережі Інтернет

11
11
у школі є одне робоче місце з доступом до мережі Інтернет

10
10
у школі є кілька робочих місць із доступом до мережі Інтернет

15
15
у школі є доступ до мережі Інтернеті з багатьох комп’ютерів за допомогою телефонної лінії
5
9
14
у школі є доступ до мережі Інтернет з усіх комп’ютерів за телефонною лінією
3
6
9
школа підключена до мережі Інтернет за виділеною лінією, і з багатьох комп’ютерів є вихід в Інтернет
4
3
7
школа підключена до мережі Інтернет за виділеною лінією, і з усіх комп’ютерів є вихід в Інтернет
6
1
7
жодне із вище перерахованих тверджень не підходить для нашої школи



13. Вкажіть максимальну швидкість, яку забезпечує лінія підключення до мережі Інтернет



1 Мб/с
3
48
51
5 Мб/с
3
5
8
10 Мб/с
1

1
25 Мб/с
8
2
10
50 Мб/с
1

1
100 Мб/с
2

2
14. Оцініть підключення комп’ютерів вашої школи  до локальної мережі:



до локальної мережі підключені комп’ютери, які знаходяться у комп’ютерному класі
12
39
51
до локальної мережі підключені комп’ютери, які знаходяться у бібліотеці
10
4
14
до локальної мережі підключені комп’ютери, які знаходяться на робочих місцях вчителів (у предметних кабінетах, учительській тощо)
7
6
13
до локальної мережі підключені комп’ютери, які знаходяться на робочих місцях адміністрації
10
14
24
до загальної локальної мережі підключені всі комп’ютери, які знаходяться у навчальному закладі
7
2
9
15. Як організована у школі технічна підтримка використання ІКТ ?



технічну підтримку засобів ІКТ здійснюють вчителі інформатики на волонтерських засадах
6
47
53
технічну підтримку засобів ІКТ здійснюють самі вчителі, які їх використовують
2
5
7
у школі є фахівець, який обслуговує засоби ІКТ, здійснює їх модернізацію, дрібний ремонт, налаштовує програмне забезпечення
5
1
6
у школі є кваліфікований фахівець, який здійснює технічну підтримку засобів ІКТ, а також забезпечує безперебійне функціонування і планомірний розвиток всього програмно-технічного комплексу школи
2
1
3
у школі працює фахівець, який здійснює обслуговування засобів ІКТ, а також надає технічну допомогу вчителю у використанні ІКТ під час навчального процесу
1

1
жодне із вище перерахованих тверджень не підходить для нашої школи
2
1
3
16. Чи розміщуєте Ви авторські матеріали на Web-ресурсах?



так
13
22
35
ні
5
33
38
17. Чи є у вашому навчальному закладі творчі групи вчителів, які займаються питаннями використання ІКТ?



так
11
30
41
ні
7
25
32
18. Чи беруть ваші учні участь у конкурсах, олімпіадах, пов'язаних із ІКТ?



ні
5
45
50
так, а саме:
13
10
23
19. Чи використовуєте Ви у своїй роботі електронні засоби навчального призначення (ЕЗНП)?



не використовую, бо школа не забезпечена ЕЗНП

18
18
не використовую, бо немає потреби

3
3
не використовую через низку різних обставин (відсутність досвіду, бажання, обладнання)

2
2
використовую епізодично, за потребою
5
28
33
систематично використовую ЕЗНП у своїй педагогічній діяльності, але не все мені підходить
3
11
14
розробляю та удосконалюю форми і методи роботи з учнями на основі використання ЕЗНП
10
3
13
20. Які ЕЗНП Ви використовуєте?



частіше ті, що мають гриф МОН України
12
14
26
рідко ті, що мають гриф МОН України
2
9
11
частіше ті, які розміщені в Інтернеті
4
41
45
не використовую

3
3
21. Чи відповідає зміст ЕЗНП, що мають гриф МОН України та використовуються Вами у педагогічній діяльності, навчальній програмі?



так
7
13
20
ні
1
5
6
частково
10
27
37
22. Яке із запропонованих тверджень найкраще характеризує забезпеченість вашої школи ЕЗНП?



у школі практично відсутні ЕЗНП, навчальний процес успішно здійснюється без цих матеріалів

17
17
у школі є незначна кількість ЕЗНП, що використовуються під час навчально-виховного процесу
5
32
37
у школі діє система централізованого поповнення через бібліотеку (медіатеку) ЕЗНП
2

2
у школі є вчителі, що систематично отримують (обмінюють, копіюють) ЕЗНП
10
9
19
ці матеріали потрапляють до школи через централізовані закупки
1

1
23. Чи розробляєте Ви власні ЕЗНП?



так, а саме:
10
18
28
ні
8
37
45












Про результати проведення  ІІІ етапу моніторингового  дослідження  стану впровадження  інформаційно-комунікаційних технологій  у загальноосвітніх навчальних закладах   Вінницької  області
 (2013-14 н.р.)

Узагальнена анкета опитування учнів 11-х класів
Запитання анкети
місто
село
загальна кількість
Кількість респондентів
32
30
62
1. Чи є у школі, де Ви навчаєтеся, комп’ютерний клас?



так
32
30
62
ні



2. Чи є у вашій школі комп’ютери у класах, крім кабінету інформатики?



так
27
11
38
ні
5
19
24
3. Скільки учнів працює за одним комп’ютером на уроці інформатики?



1 учень
12
12
24
2 учні
20
12
32
3-4 учні

2
2
5 учнів і більше

4
4
4. Чи маєте Ви можливість у школі користуватися:



принтером, багатофункціональним пристроєм
23
21
43
ксероксом
24
14
38
мережею Інтернет
31
22
53
ні, не маю

6
6
5. Чи існують у вашому навчальному закладі:



електронні щоденники
5

5
електронні журнали
8
2
10
ні, не існують
22
28
50
6. Чи користуєтесь Ви комп’ютерами, які є в школі, для самостійної роботи (підготовки уроків)?



так, користуюсь за потребою
16
18
34
ні, не користуюсь, бо немає потреби
15
6
21
ні, не користуюсь через низку різних обставин (відсутність досвіду, часу), але маю бажання

2
2
ні, нам не дозволяють користуватися шкільною технікою у позаурочний час
1
4
5
7. Чи маєте Ви інтерес і бажання до вивчення ІКТ?



категорично не хочу, викликає негативні емоції
1
1
2
не хочу
1
2
3
не хочу, але необхідно для майбутнього життя
6
1
7
маю бажання до вивчення комп’ютерних технологій
10
13
23
цікавлюся, маю деякий досвід роботи з ІКТ
14
13
27
8. З якою метою Ви використовуєте комп'ютер:



для тестування
17
15
32
для підготовки домашніх завдань
30
14
44
для підготовки рефератів, презентацій
30
26
56
для підвищення навичок користування комп’ютерною технікою
20
16
36
для пошуку цікавої інформації в Інтернеті
21
29
50
для участі у навчальних проектах
11
8
19
для позакласної діяльності, участь у гуртках, факультативах
13
5
18
для розваг (ігри тощо)
17
15
32
9. Чи подобаються Вам уроки із використанням засобів ІКТ?



так
27
26
53
ні
5
4
9
10. Чи використовують учителі вашої школи (окрім вчителів інформатики) засоби ІКТ (комп’ютер, сенсорну дошку, проектор Інтернет тощо) під час проведення уроків?



так
32
25
57
ні

5
5
11. Вчителі яких предметів найчастіше використовують засоби ІКТ під час проведення уроків?



укр. мова / література
19
6
25
світова література
15
9
24
іноземна мова
10
9
19
історія України / всесвітня історія
20
8
28
правознавство
4
5
9
географія
8
10
18
музичне мистецтво
1
2
3
художня культура
26
17
43
алгебра / геометрія
10
8
18
біологія
16
11
27
фізика
18
15
33
хімія
14
6
20
основи здоров’я
2
2
4
12. Зазначте, як Ви ставитеся до уроків із використанням ІКТ:



уроки стали цікавішими
25
21
46
краще розумію матеріал
21
17
38
краще запам’ятовую
17
12
29
хочеться самостійно робити презентації
17
12
29
цікаво, коли інші представляють свої презентації
19
14
33
не подобається

2
2
не бачу ніякої різниці



13. Вчителі на уроці найчастіше використовують ІКТ для:



тестування
6
6
12
демонстрації фільмів, перегляду та прослуховування аудіо- та відео матеріалів
26
20
46
пояснення нового матеріалу з використанням презентацій, відеофільмів тощо
28
25
53
самостійної роботи учнів
3
3
6
пошуку інформації
9
5
14
14. Чи є у вашій школі веб-сайт?



так
32
18
50
ні

12
12
15. Чи часто Ви користуєтеся шкільним веб-сайтом?



постійно
5
3
8
інколи
17
10
27
ніколи
10
5
15
16. Чи берете Ви участь у конкурсах, олімпіадах, повязаних з ІКТ?



ні
22
21
43
так, а саме
10
5
15
17. Оцініть, будь ласка, свою готовність до роботи за комп’ютером:



відчуваю страх перед комп’ютерною технікою та не впевнений, що зможу засвоїти комп’ютерні технології



відчуваю певні труднощі, але впевнений, що зможу, якщо докладу певних зусиль
7
8
15
впевнений у своїх можливостях і відчуваю задоволення під час досягнення успіхів у засвоєнні та використанні ІКТ
16
12
28
не сумніваюсь у своїх можливостях, маю досвід роботи з ІКТ, можу поділитися досвідом із іншими
9
10
19

Немає коментарів:

Дописати коментар